Irina Roșu, arhitectul business-urilor

În interviul acordat revistei Capital – Top 100 manageri de succes, ediția Aprilie 2021, Irina Roșu, CEO Group Farmavet, povesteste care au fost etapele și provocările în construirea temeliei unei noi dimensiuni de business, experienta pe care o asemuieste cu cea a unui architect ce consolideaza un monument de arta.

macheta 27 042021

Farmavet Group este unul dintre cei mai mari furnizori de soluții pentru domeniul veterinar din România. CEO-ul companiei, Irina Roșu, a acordat în exclusivitate un interviu Revistei Capital în care povestește despre cele mai mari proiecte ale companiei, planuri de viitor și cum au fost afectați de pandemie.

Grupul de companii reprezintă un „proiect gigant“ pentru Roșu: însumează 800 de oameni, 3 entități legale, o rețea de 10 depozite zonale, o rețea de peste 170 de farmacii veterinare și 4 fabrici. Provocarea este considerabilă. „Am plecat la drum cu un mandat de 2 ani în care să construiesc temelia pentru o nouă dimensiune de business. Am privit acest proiect că pe un monument de artă pentru care trebuie făcute toate eforturile de a prezerva arhitectura și originalitatea, organizând în același timp o consolidare majoră a fundației și a întregii structuri existente, astfel încât să putem construi ulterior tot mai multe nivele noi.

Suntem în mijlocul unui «șantier» de mare anvergură, cu zeci de proiecte derulate în paralel, care trebuie să se coordoneze perfect“, ne-a povestit CEO-ul companiei.

IMGP7631

Pentru Irina Roșu, formarea unei echipe de management a fost cel mai complex proiect din cadrul grupului de până acum. „A fost un exercițiu anevoios până am reușit să găsesc oamenii potriviți, la locul și momentul potrivit. Dar acum, după un an întreg, am reușit să formăm o echipă completă. Toți colegii mei sunt niște oameni frumoși, pasionați, profesioniști și vizionari. Ne unește același scop personal: acela de a crea ceva valoros, important pentru mii de alte vieți“.

Anul acesta, agenda conducerii Farmavet Group este plină. Intenționează să finalizeze proiectele de reorganizare ale departamentelor, de modernizare a fabricilor și lanțurilor de farmacii și de implementare a unei noi culturi organizaționale. Pe lângă asta, vor dezvolta divizia de export și divizia de retail cu un concept holistic și vor extinde portofoliul de produse. (Irina Stoica)

Sursa: Revista Capital


Mai multe noutăți


Vezi toate noutățile