Logo Farmavet

GRUPUL FARMAVET CONTINUĂ ȘI ÎN 2021 TRANSFORMAREA, CU O ECHIPĂ COMPLETĂ DE MANAGEMENT

Un business de succes începe întotdeauna cu oamenii

Aflat în plin proces transformational încă din septembrie 2019, de la preluarea pachetului majoritar de acțiuni de către fondului de investiții CEE Equity Partners and Eastern Europe Investment Co-operation Fund II, Grupul Farmavet este un reper ale industriei veterinare din România, integrând producția de vaccinuri, de produse medicamentoase (prin Pasteur Filiala Filipești) și de furaje nutritive (prin FNC Nutriție Pietroiu) cu comercializarea acestora (prin Farmavet), atât prin divizia de Distribuție, cu acoperire națională a depozitelor zonale din marile orașe ale țării, cât și prin Divizia de Retail, cu o rețea de peste 170 de farmacii veterinare.

Pe lângă rezultatele în creștere, cu o evoluție a cifrei de afaceri de +20% față de anul anterior, Grupul Farmavet a început anul 2021 cu un nou model de business, cu o echipă completă de management și cu o activitate reorganizată, pregatită pentru dezvoltare și adaptare la noile cerințe ale pieței autohtone și internaționale.


COSTIN GHEORGHIU
Retail Business Unit Director

 

Absolvent al Facultății Spiru Haret Bucuresti și deținător a mai multor certificate profesionale obținute atât în țată, cât și în străinătate, Costin Gheorghiu are o experientă în retail de aproape 20 de ani. A început la McDonalds ca Floor Manager, apoi a urcat pe treptele carierei la companii precum JW Marriott (Store Manager), Starbucks Romania (Store Manager și Retail District Manager), World Class Romania (Grab&Go Project Manager), iar din octombrie 2019 a intrat în marea echipă Farmavet.

IMGP6918

„Industria farmaceutică veterinară a fost o provocare pe care am aceptat-o cu entuziasm la venirea mea în Farmavet. Obiectivul meu principal a fost să înțeleg industria în profunzime și să ridic standardele din rețeaua de farmacii veterinare, aduncând un concep nou, cu o abordare holistică, ce are ca scop să exceadă simpla comercializare de produse medicamentoase, nutriționale și de îngrijire generală a animalelor de toate tipurile. În pofida provocărilor din ultimul an legate de pandemie, dezvoltarea rețelei Farmavet a continuat cu prioritate și este un proiect care merge mereu înainte. În viitorul apropiat vom adăuga servicii adiționale astfel încât oferta către clienții Farmavet retail să depășească așteptările acestora”

Rolul lui Costin Gheorghiu în Farmavet este de dezvoltare și reinventare a retailului în industria farmaceutică veterinară românească. Concentrându- se în primul rând pe susținerea echipei pentru maximizarea potențialului acesteia, Costin s-a implicat în îmbogățirea portofoliului de produse, având în momentul de față o adresabilitate mult mai largă pentru diversele specii de animale și indicații terapeutice, precum și în oferirea unui serviciu prietenos și profesionist oferit clienților din toată țara. În același timp, a aplicat un plan ambițios de a deschide noi unități pe teritoriul tării, astfel încât compania să fie cât mai aproape de nevoile crescătorilor de animale, de gospodăriile acestora sau de cei care au un animal de companie.


PETRA ZAHARIA
Group Export & Business Development Director

 

Petra Zaharia este absolventă a Facultătii de Economie și Administrarea Afacerilor A. I. Cuza din Iași unde a obținut în 2010 și titlul de doctor în economie, specializarea Relații Economice Internaționale. Cariera în industria farmaceutică și-a început-o la Antibiotice SA în 2002, ca Regional Sales Manager, evoluând până la poziția de Manager Export, pe care a deținut-o în ultimii 4 ani în companie. Ulterior, a lucrat ca Business Development Manager la Thinslices Development, iar mai apoi la Honeywell Authentication Technologies și Honeywell Life Sciences timp de 4 ani.

P1737262

„Farmavet reprezintă pentru mine o încununare a carierei mele de până acum. Modelul de business pe care îl promovează este unul în care cred foarte mult și îmi doresc ca, alături de echipa pe care o coordonez, să demonstrez că omul este cel care stă la baza oricărei afaceri, și că toate deciziile și acțiunile pe care le desfășoară își aduc contribuția în mod esențial la dezvoltarea companiei. Sunt pregătită să fac față provocărilor care vor urma și să ajut Farmavet să devină o companie de renume pe plan internațional.”

Rolul Petrei Zaharia în Farmavet este promovarea și dezvoltarea portofoliului companiei în exteriorul țării, scopul final fiind acela de a transforma compania dintr-una locală, românească, într-una cu adevărată vizibilitate internațională. Printre activitățile pe care le desfășoară se numără identificarea de noi oportunități de business și crearea de parteneriate cu organizațiile ce activează în domeniul veterinar la nivel internațional.

revistacariere.ro

 

logo-footer
news ico

Publish modules to the "offcanvas" position.