valorile noastre
Toate resursele noastre sunt în sprijinul profesioniștilor din domeniu, pe care îi ajutăm să se dezvolte sănătos și sustenabil.
Excelență
Rezultatul contează! Să încerci este onorabil, însă nu e și suficient într-un mediu pragmatic și competitiv în egală măsură pentru clienți și pentru noi. Ne angajăm să ne îmbunătățim continuu performanțele și să împingem barierele pentru a livra rezultate. Punem clienții in centrul tuturor lucrurilor pe care le facem, cu obiectivul de a-i ajuta în mod real, eficient, și de a le depăși așteptările.
Adaptabilitate
Adaptabilitate, agilitate, flexibilitate, toate vorbesc despre disponibilitatea de a opera schimbări. Pentru noi înseamnă capacitatea de a rămâne mobili și actuali în circumstanțe care se schimbă sau care ne constrâng, înseamnă curiozitate, ascultare și învățare continuă. Suntem dispuși să acționăm rapid, să ne ajustăm și chiar să contestăm starea de fapt a lucrurilor pentru a găsi soluții noi și relevante pentru clienți.
Creativitate
Pentru a putea progresa, suntem datori să privim mereu domeniul nostru în noi moduri. Trebuie să avem curajul de a fi critici și nemulțumiți, de a experimenta, de a schimba perspectivele. Să regândim modul de lucru, să contestăm tiparele, să ne abatem de la cărările bătătorite și uneori prea sigure. Să ne imaginăm inimaginabilul și imposibilul și să le facem accesibile.
Spirit antreprenorial
Totul este posibil când ai determinarea de a acționa! La Farmavet susținem vocea, autonomia fiecăruia și asumarea responsabilităților. Încurajăm inițiativa și încrederea de acționa ca agenți ai schimbării, de a înțelege contexte, de a căuta mereu soluții la probleme și moduri de a valorifica oportunitățile. Fiecare dintre noi este puternic, capabil, îndreptățit și susținut să ia decizii și să contribuie la transformarea proprie, a companiei, a clienților și a domeniului nostru!
Integritate
Suntem onesti, transparenți și hotărâți să acționăm onorabil în tot ceea ce facem, atât pentru clienți, cât și pentru companie. Respingem agresivitatea, agendele ascunse și jumătățile de adevăr. Ne tratăm colegii, clienții și partenerii în același fel în care ne dorim să fim tratați la rândul nostru.